lördag 3 april 2010

jobba

Japp, jobbar heeela påsken.
Kväll, kväll och kväll... Är rätt okej ändå eftersom hela familjen är borta. Lika bra att jobba då.
Ikväll ska vi ha knytis på jobbet, jag hade lovat att göra en janssons frestelse och ta med. Vaknade kl 10 i morse med lite smått panik eftersom jag skulle åka till jobbet halv ett och då innan detta skulle hinna med att göra en jansson, rasta en hund och helst äta nåt själv oxå.
Slängde mig i bilen och åkte hem till mamma och pappa, så pappa hjälpte mig göra jansson och jag och mamma tog en prommis runt sjön.

Nu är jag på jobbet, jansson är fortfarande ljummen men i alla fall klar tack och lov.
Vi har ganska lugnt på jobbet, lagom mycket för att jag ska hinna skriva ettt blogg inlägg uppenbarligen. Men man vet aldrig, rätt som det är rasslar det till och börjar ramla in patienter!

Nu, back to work!!

Glad påsk på er allihop!

Inga kommentarer: