onsdag 14 april 2010

jag har dött och kommit till tomatosthimlen

Kommer in ihåg att jag skrev om tomatost här i ett tidigare inlägg? Som inte finns att köpa nån annanstans än i Norge.
Vad kan jag säga... gud hör bön. Eller Anna hör i alla fall bön!
Vet ni att jag har världens underbaraste vän, kära lilla Anna, som jobbar i just Norge.
När jag kom hem från fjällen hade sötnöten lämnat en bit tomatost här till mig!
Hon är bara för go den där Anna. Nu är det klart att hon ska flytta hem till gagnef igen så ingen är gladare än jag. Nu

Behöver jag säga att osten nästan är slut!!!

1 kommentar:

Ninni sa...

Hejsan!
Jag är precis lika tokig i tomatosten som du och vi har haft stuga i Norge i många många år, sen sålde vi den och även tomatosten...:( Men det finns att köpa i Sverige bland specialostarna. Den finns inte alltid men den finns! :)