måndag 19 april 2010

så duktig...

Efter en helt hysterisk dag på jobbet däckade jag en stund i soffan, med skorna på.
Fy vad trött jag var.
20 minuter senare vaknade jag och kände mig skapligt pigg, laddade in en ny "springlista" på mobilen och då blev jag sugen på att provköra den.

Vet inte var jag fick energin ifrån, men skönt var det. Vilken jävla bra springlista sen då.
kolla in:

city of satan - turbonegro
all my friends are dead - turbonegro
The state of massachusetts - dropkick murphys
sexy bitch - akon, David Guetta
wanna be startin something - MJ
run this town - Jay Z, rihanna
Empire state of mind - jay z, alicia keyes
uprising - muse
segertåget - maskinen (en av de gamla låtarna som fick vara kvar)
Telephone - lady gaga

Japp, dagens slit avklarat alltså. Imorgon ledigt, tack o lov!
Ska cykla med grabbarna till lekis och dagis, men sen tänker jag bara ta igen mig!
Är det samma höga tempo på jobbet resten av veckan oxå så kommer det kräva att man vilar lite när man kan!

Inga kommentarer: