fredag 28 augusti 2009

Halvbakad


Det här är min nya craving... jesus vad god den är.
Choklad och vaniljglass med stora bitar av seg chokladbrownie och en massa klumpar av kakdeg med chokladbitar..... mmmmmm
Det blir helt enkelt inte bättre än så. Och säkert inte onyttigare heller för den delen!!!

Var så läskigt sugen på just den glassen ikväll, men eftersom Konsum Djurås har ett något torftigt (i själva verket obefintligt) utbud av Ben&Jerry´s glass så sket det sig.
Jag hade visserligen en butt med brownie cheesecake glassen av samma märke i frysen, men den är inte på långa vägar lika god.
Istället fick det bli ett hopplock av diverse andra goa grejor. Vad sägs om lite mögelost, rysk salami och vitlöksoliver? Jo jag vet, ganska långt ifrån chokladglass men man tager vad man haver lixom...

Nu väntar sängen på mig, jag hör hur den ropar.

1 kommentar:

Pia sa...

hihi, en sån åt jag igår kväll...mums