tisdag 4 augusti 2009

nyttig morgon.

Nu är jag allena i stugan igen.
Min kära familj hade ingen större lust att sitta hemma och vänta på mig när jag jobbar, så dom drog till Östersund igen. Men den här gången blir dom inte borta så länge.

Jag har varit så himla duktig idag, klev upp halv 9 och drack kaffe. Sen snörade jag på mig löparskorna och drog ut på en runda. Det gick väl så där, men jag tog mig runt sjön i alla fall, med en viss blodsmak i munnen och fruktansvärt ont i ena skinkan. ( tror jag snedbelastar på nåt sätt). Kom på när jag kommit in igen att jag haft en snus i undre hela rundan, undra om det är bra. Snacka om att maximera pulsen... Ha ha, typiskt mig!

Sen har jag, hör och häpna nu, ätit frukost... Ha!
Inte bara snus och kaffe den här morgonen alltså utan en äkta frukost.
Jag vet att jag sagt att jag skulle springa tjejmilen i år, men ärligt talat måste jag nog ge upp den planen. Jag kan aldrig komma upp i en mil på mindre än en månad, inte med min kassa grundkondis. Det får bli nästa år i stället.

Nu är det snart dags för jobbet igen, och morgon är vi ett gäng tjejer från ortopeden som ska ut på harrys och dricka öl, ska bli så jävla kul. Nån som har tänkt åka en tur till Falun på onsdag natt så hör gärna av er till mig!

Nä hä, nu är det duscha dags!

Inga kommentarer: