fredag 4 september 2009

090909 09:00

Herregud...
Fick en tandläkartid! Inte vilken tid som helst utan 090909 och jag ska vara där.... 09:00.
Det känns inte bra det här, som ett omen eller nåt liknande... Just det datumet, och så den tiden på det oxå. Jag kan garantera att nåt illa kommer hända. Hon kommer rycka ut fel tand, eller bedövningen kommer ta fel så att jag blir förlamad i ansiktet för resten av livet, eller hela leksands vårdcentral rasar ihop (dom har ju faktiskt byggt om en del, om man har ju hört om fuskbyggen förr), eller så har en elak mördare förklätt sig till tandläkare och bestämt sig för att tortera mig ( som i den där skräckfilmen, the dentist).......
Jesus.
Funderar allvarligt på att avboka tiden, men jag har redan avbokat och ombokat den här tiden ända sedan April, det börjar kännas lite löjligt nu.

Herregud, tänk om jag får komma in sent så att klockan hinner bli 9 minuter över 9. Nä då springer jag ut därifrån.
Å andra sidan ska jag bara till tandhygienisten och titta på något som tydligen kan vara början till ett hål. Hur mycket tok kan en tandhygienist egentligen ställa till med? Och varför ska man egentligen betala en massa pengar för att titta på något som inte är ett hål? Varför kan man bara inte vänta tills man tydligt känner att det Är ett hål i stället och på det sättet spara en femhunka?

Nä nu ska jag försöka sminka mig lite, jag och Aron ska följa med moster Lisi och shoppa. Eller hon ska shoppa, jag och Aron ska fika och vara smakråd.

4 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Hehe fast du shoppade minsann lite du också =)

Fru Bes Blogg sa...

de är kört nu... du kommer antaglien inte komma ut ifrån den där lokalen levande! Men det har vart kul att läsa dina inlägg och hoppas du hinner göra allt du ville göra innan den 090909... Good Luck!

/Fina

Jessica sa...

Hej!
Hörde att ni hade haft en toppenrolig kräftskiva! Lotta sa att hon föreslagit att du skulle hänga på på nästa hela huset omgång.. För mig låter det som en FANTASTISK plan! Kom igen Malin vore hur grymt som helst!

Den 26 september.. Ta med vem du vill!
Kram

Jessica sa...

kl närmar sig 9.09.. Tänkte givetvis på dig nu när du ligger i tandläkarstolen! Måtte han inte slinta med borren just nu....=)