tisdag 2 september 2008

Snart är jag ju färdig med min utbildning -Om ganska exakt 4,5 månader- och kommer då gå under namnet syster Malin...
Cooolers
Därför har jag nu tagit ett ganska drastiskt beslut...
De här återstående dagarna då jag befinner mig i utbildningsfasen (och alltså kommer undan med det mesta) ska jag försöka göra så många livshotande tabbar som möjligt...
Men jag bara skojar ju, ni kan andas nu...
Nä såhär är det, när man jobbar som syrra får man ju inte ha nagellack, därför ska jag ha nagelack vareviga dag nu, (utom praktikperioden)...
Det kan vara egentligen vilken färg som helst, men just i dag blev det rött, en annan dag ska jag prova svart., sen kanske jag blir helt crazy och har grönt... jag menar why not?

Till en annan sak.. igår trodde jag på allvar att satan försökte ge mig en varning av nåt slag, det är lite komplicerat att förklara här egentligen, men jag ska försöka.
Jag hade spelat in Ivar på mobilen när han har hårdrockskonsert och röjde loss till Panteras Walk för oss uppe i sovrummet.
Hade tänkt lägga ut ett klipp här i bloggen så jag laddade in det på datorn, det var då allt började...
När jag skulle kolla på klippet hakade det upp sig på samma slinga, som spelades upp om och om igen, och istället för att jag hörde sångaren sjunga så lät det som om nån väste ut en mening om och om, hörde inte vad exakt vad den sa. Det gick inte att stänga av och till slut fick jag lov dra ur alla slappar och stänga igen datorn... skitskumt.
Det slutar ju tyvärr inte där, sen såg jag att min mobil ställt om tiden, istället för att visa den tid som var så visade den 17:55, alltså den tiden vi vär däruppe...
SPOOOKY
Marcus jobbade ju såklart natt, så det hela slutade med att svärmor kom hit och sov över...

Tänkte lägga ut klippet här nu, men nu låter det ju helt vanligt igen, och dessutom, alla som har sett the ring vet ju vad som kan hända, alla som hört klippet kanske måste dö inom en vecka....

PS: min bror säger att det bara blev ett fel i ljudöverföringen och att datorn hängde sig... kan ju vara så oxå....

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha haha .... tror jag skrattar ihjäl mig även om jag förstår dig till viss del.... Men aldrig att svärmor skulle komma hit och sova kvar!!!

Jenny sa...

Guuud va läskigt! Jag hade också blivit skraj! Men skönt att det inte fortsatte så!

Stolt Mamma sa...

Hehe synd att jag inte svarade, annars hade jag kommit på stört och skrämt bort satan....eller vem det nu var, kanske var farfar som fick sig ett gott skratt, du vet ju hur mkt han brukade retas =)