måndag 22 september 2008

en liten lista.

Jag gillar listor, snodde den här från Sofie Erikssons blogg.


Vem sms:a dig senast? min svägerskas sambo Markus.

Vem kysste dig senast? Marcus

Vem kramade dig senast? Aron

Vad har du för bh på dig just nu? En svart vanlig behå

Vad har du för trosor på dig just nu? bomullstrosor med hjärtan på, Marcus hatar dom

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? det är från syrran, hon undrade om jag skulle med ut o plocka svamp.

Vad brukar folk få för intryck av dig? Svårt att säga, tror man tycker jag är glad, kanske lite framfusig men trevlig. Fast jag är rätt blyg med helt nytt folk. I gymnasiet fick jag höra att jag var en snobb, alla som känner mig kan nog intyga att så inte är fallet.

Har du någon gång klätt dig horigt? Vad är horigt?? Kanske ligger i betraktaren av avgöra det.

Har folk kallat dig slampa/bitch/hora? Alldeles säkert, men i så fall helt utan grunder. Tjejer är elaka!!!

Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Ja, som sagt, tjejer är elaka

Har du slagit någon riktigt hårt? Ja, fast mest i mina yngre dar och mest mina syskon.

Använder du parfym? Ja, just nu är det Boss Femme som gäller.

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? men va fan är det för frågor... har hört att jag har fina ögon, Marcus säger att jag har snygg röv, men det vet jag inget om.

Vilka slags killar faller du för? Charmiga, söta, de får gärna se ut att de har humor.

Vad kollar du på först hos en kille? helheten, ögonen och händerna

Vad är klockan? 10:17

Vilken färg har din mobil? grön och silver

Vad ska du göra nu? skolarbete, som jag egentligen SKA göra nu...

Har du svårt att släppa andra tätt inpå livet? Man måste göra sig förtjänt av att vara tätt inpå livet. Men jag tror jag har lätt för att lita på människor.

Är du social? Ja

Känner du att du orkar en fråga till? knappt

Vad tänker du när du vaknar? Godmorgon världen, här har ni mig. Nä för fasen, jag tänker: inte än, va fan lite till kan man väl få sova.

Kan du gå utan smink? Självklart, det kan väl alla???

Inga kommentarer: