onsdag 4 juni 2008

Sommarlov...

Jo det är sant... school´s out for summer!!!
Fast på måndag börjar allvaret igen, då ska jag jobba, men det förtränger jag nu (när jag förresten sitter med en iskall corona i handen och väntar på säsongsavslutningen på Greys).

Idag har vi införskaffat en studsmatta till barnen, en liten miss bara, dom hade slut på säkerhetsnäten... så våra barn lever farligt tills dom får in nya.

Visste ni en sak? Jag är shopexpress förbannad...
Varje gång jag tänker att jag ska spara lite tid, och kör med sån där shopexpress, då trillar jag dit i säkerhetskontrollen. Vet inte om jag har skrivit om det här förut kanske, men det tål att tas upp igen. Alltid är det då man packat som mest omsorgsfullt, handlat som mest saker, och har grinigaste ungarna ever... man blir bara sååå glad när dom säger att.. oj nu har vi en avstämning.
ja ja, det här var bara en liten parentes så att man kommer ihåg hur skört livet är, ena dagen är man en nöjd storshoppare, i nästa en vanlig svettig storköpsmamma... Tokigt är vad det är

å så måste jag bara säga B som i Bag, B som i Box... B som i bag in box...

1 kommentar:

Anonym sa...

Looooov! =) Hehe....

Jag har tur med det snabbsystemet, väldigt sällan jag hamnar i kontroll. Betalar ju på egen hand här oxå.


Var e boxen? Där e boxen... lala la lala la. Hihi