fredag 27 juni 2008

reality bites

Idag har varit en sån där dag...
ni vet när allt bara går ner och ner och ner
Är så jävla less på barn som inte vill sova, på damm som ligger i vrårna
på c-uppsatser som ropar efter lite uppmärksamhet, på tvätt som vill vikas
på hund som vill ut och promenera, på låneböcker som redan är en vecka sena
på räkningar som måste betalas.... the list goes on and on and on

Appropå on and on... Erykha Badu spelade i Stockhom igår, och där var vår vän Dennis...
vissa har det bra

Nu ska jag gå i däck tänkte jag...
Ska ta en starköl, slänga mig i soffan och hoppas att jag vaknar imorgon och huset är städat, hunden rastad, barnen sovit hela natten och livet blivit lite lättare helt enkelt...

Hur fan hinner man med att jobba heltid OCH ha ett liv??? Och kom inte dragandes med det gamla jävla planeringsskiten.... jag har inte ens orken ATT planera, inte viljan heller för den delen.

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Det är bara att bita tillbaka. Det är väl nån som är hemma och har semester va?