lördag 28 juni 2008

midsommar i bilder.

Ja midsommar har ju passerat
Så jag känner att jag borde redogöra för den storhelgen
Vi fick gäster på torsdagen, släktingar från Högarna.
Det var välkommet med lite mathjälp och barnroare,
dessutom är det alltid trevligt att umgås med dom.

Sen då, tja vad gör man på midsommar? Äter sill, dricker kanske lite öl
tittar på nån majstång, äter mer, grillar, äter mer, dricker mer öl
osv osv osv, trevligt med andra ord, öl och mat går ju alltid hem

Här kommer lite bilder hur som haver.


Pojkarna äter jordgubbar



Mamman binder kransar


Ella är fin i kransen


Ella är fin I kransen

Ja det var det hela....
I helgen är det peace and love, jag är inte där (uppenbarligen)
men det är min kära make....
Jag var så trött och sliten efter veckan så jag ville faktiskt inte
inte när dom frågade i alla fall, men nu har jag ångrat mig

Så nu sitter jag här hemma i stället, men det är lugna gubbar
jag har en bra bok som väntar på mig, och så tror
jag nog att min kropp är i behov av lite sömn

Hmm, börjar man bli gammal månne?
En god bok, en lördagskväll, en festivalhelg...
Äh, det bjussar jag på.

Inga kommentarer: