måndag 7 december 2009

snabb rapport

japp, då var man med ny dator då!!!'
Den gamla levde ytterligare ett dygn efter att min bror utfört hjärt-lung räddning på den, men sen gav den upp och drog sitt sista andetag. MEd sig i döden tog den alla våra foton, alla mina nedladdade filmer och diverse annat som man kommer sakna!
Så kan det gå, men nu har vi som sagt fått en ny dator in i våra liv. Den ska vi sköta lite bättre än den förra! Den ska bli vårt lilla skötebarn!
Ny bil har vi skaffat oxå, en liten söt röd Skoda som ska skjutsa min rumpa till och från jobbet. Ska fixa lite bilder sen!

Nu ska jag binda en dörrkrans! Marcus vill provköra nya datorn.

2 kommentarer:

Eva-Britt sa...

Du höll väl inte fingrarna i kors när du gav det löftet va.

Pia sa...

fy vad hemskt med alla bilder =(
vi har allt på cd åxå, och jag ska låsa in dem i ett brandsäkert skåp (som daniel ska köpa sen nån gång)