fredag 11 december 2009

idolfinal

Åh vilken öppning på kvällens idol, kan bara bli kanon.
Finalprogrammet brukar alltid vara helt underbart... Vet bara inte vem jag ska heja på. Erik eller Calle, det är frågan. Tror nästan jag hoppas på Erik, efter förra veckans framförande av iron maidens run to the hills kan jag faktiskt förbise hans beniga röv.
Dessutom, om han vinner kanske han får det lite bättre ställt så kan han köpa sig lite ordentlig mat och äta upp sig...

Fortfarande sjukstuga härhemma. Nu är Ivar på bättringsvägen, men Aron är fortfarande sjuk. Dessutom har jag börjat hacka och hosta. Det får dom stå ut med på jobbet, för jag har verkligen inte råd att vara sjukskriven en helg. Det går bara inte. Tur att vi har lådorna fulla av alvedon där jag jobbar.
Idag köpte jag förresten julskinka, det blev en 3,9 kilos härlig grisröv från siljans chark. Hoppas den smakar bra, med tanke på att den kostade närmare 400 spänn...

Inga kommentarer: