tisdag 15 december 2009

Gud hör bön!!!

Prisad vare gud, nu kommer snön.
Det ser dessutom ut som att den får ligga kvar till julafton, helt underbart!

Idag har jag lyckats göra mig av med den gamla skitbilen. Tycker nästan synd om killarna som hämtade den, dom har lite jobb framför sig.
Det var så jäkla roligt, killen som hämtade den råkade fickringa mig medan dom höll på lasta på bilen på flaket. Det gick tydligen inge vidare bra, och det fastnade på min svarare! Han skriker "fan jävla helvete, allt är bara skit för fan" Ha ha, förstår hans frustration, där står han och har åkt 6 mil för att hämta en bil, å så funkar det inte vajern som drar upp skiten.

Imorgon åker familjen till östersund, alla utom jag vill säga. Dom ska upp och reka skotern och så tills vi ska dit i mellandagarna. Jag ska jobba som vanligt, och försöka hinna med de sista julklapparna och storstäda. Kommer nog få lite mer gjort när barn och karlar och hundar inte stökar ner direkt igen. Dom kommer hem igen på söndagen, så det är inte så länge.
Inte långt kvar till jul nu, ska bli så härligt!!!

Inga kommentarer: