måndag 6 april 2009

Sola skiner alltid i Karlstad....

Spa var det ja...
Visste ni att dom har bar och nattclub där? Jo det är sant.
Det här gjorde vi i helgen:
- På fredagen kom vi fram ganska sent så vi bara åt och sen satte vi oss i baren, fasen vad det är roligt att titta på allt konferensfolk som släpper lös på kvällen...
- lördagen spenderades i Karlstad, en riktigt fin och mysig stad. Där brändes en hel del pengar på shopping och mat. Jag införskaffade ett par röda all star. Mackan fyndade jeans (alla jeans som kostar under 1000 spänn är fynd enligt honom) och skor (samma där).
På ett köpcenter i Karlstad träffade jag min faster som bor i Cypern... det var lite sjukt. visste inte ens att hon befann sig i Sverige, allra minst i Karlstad. Det är väl rätt otroligt?

På kvällen upptäckte vi att Sunne har ett ganska bisarrt nattliv. Det finns 3 uteställen som gäller, och det konstiga är att ALLA väljer samma ställe. Det här vet vi eftersom vi frågade vakterna. Förra helgen hade det varit 500 pers på Selma, den här helgen var vi väl allt som allt 40.... Men vi hade kul ändå.

lite kändisspotting hann vi med oxå, det kan man inte tro. Bobby ( han som hänger med Rosing) satt och plutade med sina söta (?) läppar på ett fik i Karlstad.

Just ja, när vi var i Karlstad kom det fram en tjej och frågade om jag och Marcus syrra ville vara hårmodeller åt nån Björn Axen visning. Jag klippte mig ju i torsdags, men tydligen såg jag ut att vara i behov av en makeover.... Kul! Tack för den! Hursomhelst vi tackade såklart nej, vilket visade sig vara ett klokt beslut, vi såg nämligen modellerna sen och det var väl inte riktigt vad jag skulle ha velat se mig själv i...

Summeringen blir att det här var en underbar helg, något vi verkligen behövde.
Tack kära svärmor och svärfar för den underbara julklappen.

Imorgon packar vi igen, på onsdag drar vi till Fjälls. Kanske hinns det med lite shopping i Åre oxå, dom brukar ha härliga reor den här tiden.

Nu ska jag till kupan med en kompis, egentligen borde jag verkligen ha pluggat, men vafan.... Hur kul är det?

3 kommentarer:

Sofie sa...

Åh, va härligt det låter med spa. Vilken julklapp.
Ha så bra till fjälls oxå, handla en körv på Sibylla i Åre, det är min syrra som har det. Men hon åker iofs till Blge på fredag.

Ha sååå härligt så får vi ta en träff efter påskledigheterna.
Puss och kram

Kristin sa...

Va trevligt med en tripp i Karlstad. Måste fråga vart du köpte skorna, tänkte om du var in till Louise en sväng på Footnews, då skulle du hälsat från mig. Vart bodde ni`?

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad skönt med SPA. Det borde det vara lag på att man ska få besöka ett par gånger om året, gratis...

Har glömt att svara att jag gärna fotar dina barn :) Jag tar 750:- och då ingår en cd med alla redigerade bilder och du får sen framkalla hur mycket och var du vill :)
Hör av dej om du är intresserad :)
Kram Therese