tisdag 25 maj 2010

IKEA- Gävle

Vilket skitställe.....
Hade tänkt bränna ner till Ikea idag för att handla plattor till altanen och lite annat krimskrams.
För en gångs skull var jag klok nog att kolla lagerstatus på desa plattor.
Nä, inte en plattjävel hade dom i Gävle. I alla andra varuhusen hade dom hur mycket som helst. Det är fan alltid samma visa med ikea gävle, dom har fasen aldrig det man ska ha hemma.
Så nu skiter jag i det, för jag åker min själ inte så långt för att handla lite krimskrams.

Det får bli en vända till blomsterriket istället, där ska handlas lite småbusk till framsidan och täckbark. Här ska odlas ser ni. Vi tog ju bort alla buskar runt entrén förra sommaren, men nu känns det så himla naket istället. Tänkte plantera nåt vintergrönt där. Sen skulle jag vilja ha nånting på kortsidan ut mot vägen oxå, men det är så förbannat soligt och torrt där så jag har svårt att se att något förutom eventuellt kaktusar skulle trivas där.

Japp, så får det bli! Bäst att kasta i sig morgonkaffet och sätta fart då!

1 kommentar:

Linda A sa...

Tråkigt när det inte finns det man letar efter. Men hörru du du, inte tänkte du väl röra dig hitåt utan att höra av dig... ;P
Nu så går jag bara och väntar, börjar bli alldeles för stor och otålig.
Får höras av nått o försöka ses i sommar för nå semester kommer du väl att ha?
KRAM