söndag 17 januari 2010

ja må ja leva...

Visst serrni, idag fyller jag år!!!
Inget speciellt, alltså jag fyller ju inte jämt eller så.
28 år för att vara exakt, föddes på en söndag för 28 år sen.
"Söndagsbarn får leva och njuta rikt och vist och sedan berömligt sluta"

Det ni, inte illa va? Berömligt sluta minsann, man kan ju fråga sig vad det innebär.

Dagen har firats med en skotertur och ett besök hos herrskapet i Svejdan. Sen fick jag lunch hos mamma och pappa och nu sitter vi hela familjen framför tv:n. Skön slappsöndag precis som det ska vara. Kaffe på säng fick jag inte, men Aron väkte mig inte förän kl halv tio, det tackar jag för. Ivar har sovit hos farmor, dom skulle på nån utflykt idag.
Vi hade kalas i går, magen var bättre så jag fick i mig lite fika, pollykakan var uppskattad.

Är ledig två dagar till, ska bli skönt.
Nä nu ska jag kolla på the reader, har hört att den ska vara bra.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Får GRATULERA på den stora dagen! Nu närmar det sig tretti! =) Ha en fortsatt underbar dag så syns vi på tisdag kväll! Kram kram! =)

Linda sa...

Grattis grattis, skönt att du mår bättre. Kram

Unknown sa...

Grattis i efterskott,,, stora tjejen ju ;-)