lördag 3 oktober 2009

idol påverkar

Camilla vidare i idol......
Verkligen? Jag ställer mig mycket frågande till detta faktum!!! Hur fan gick det till?
Hon formligen slaktade en helt fantastisk låt och jag är säker på att Leonard Cohen skulle vänt sig i sin grav om han varit död. Nu får man verkligen hoppas att han inte får nys om det här framträdandet för då kan man nästan misstänka att det i sig skulle kunna orsaka hans död!
Hon är så jävla mycket golden hits kareoke att det gör ont ända in i benmärgen.
Jag känner mig för första gången i Idols historia verkligt förbannad. På allvar riktigt jävla sur!
Vad fan hände?

Nej! Heja Mariette!
Marcus ladda för en saftig telefonräkning. Här ska minsann börja röstas i Idol för första gången!
Banne mej!

1 kommentar:

fia sa...

Calle är min idol=) Jag har gjort en brun-grön mössa... mer brunt dock än grönt.... intresserad?? kram ha en bra helg.