torsdag 1 oktober 2009

Fru Sunk Rapporterar

Ikväll har jag haft en superkväll, alldeles ensam i soffan! Det Ni!

Framgångsreceptet?

Så här ser det ut, receptet på en perfekt hemmakväll!

2 st rykande färska avsnitt av Dr House på datorn

1 st Ben&Jerrys half baked ( kan vara annan sort, man väljer efter tycke)

1 en dosa grov white! ( Tycker man det blir för mycket med en hel dosa kan man ta bara lite)

2 st sovande söta barn som ( Helst ska nattningen gått smärtfritt, men det kan gå bra med bråkiga barn oxå om det är det enda som erbjuds)

1 st mysdress av billig variant

1 st underbar karl som är på träning

Det där med karln kan man ta efter tycke oxå, min råkade vara på träning just denna kväll. Annars går lika det bra om man har en karl som helt enkelt håller käften om det onyttiga i ditt beteende, som inte klagar över att du lägger ut snusen i laptopen, att du just tryckt i dig ungefär 3000 kalorier samtidigt som du tidigare under dagen sagt att du måste ta tag i träningen, att din mysdress paserat bäst före datum 1993, att serien du kollar på är urkass, att han kanske oxå skulle vilja låna datorn...
Jag vet, jag vet... en utopi kanske, men jag har hört att sådana tofflar faktiskt existerar...
Men ärligt, hur kul vore det???

Nähä, nu blir det till att leta snyftvänliga youtubeklipp och se efter om det kanske hjälper lite mot nästäppan...

Inga kommentarer: