tisdag 16 februari 2010

värd en stund i soffan...

Sitter i soffan och tar igen mig efter en intensiv men härlig dag.

Jobbade förmiddag idag. Mycket att göra och då trivs jag. Jag är en sån där människa som jobbar allra bäst i lite pressade situationer. Älskar att köra ner huvudet och hugga i när det blir mycket att göra. Är det lite att göra blir jag lat och ineffektiv. Bekväm kanske man kan säga.

Jag trivs fantastiskt bra på mitt jobb,visst det är tufft att gå upp så tidigt men sen när man sitter där på morgonrapporten med sin kaffemugg och sina härliga nyvakna kollegor då är allt förlåtet.
Det kan vara motigt att gå till jobbet, men inte för att det inte är roligt där, utan för att det är tråkigt att inte vara hemma.

Hann precis hem och trycka i mig lite mat för att åka vidare till dansträningen.
Det är samma där, lite motigt att åka dit eftersom man spontant hellre skulle kasta sig i soffan, men när man väl är där är det bara roligt. Vi har så himla rolig dans, och en superduktig danslärare

Ja efter en sån här dag känns det extra bra att sitta i soffan.
Jag känner verkligen att jag är värd det ikväll.

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack Malin för dom snälla orden! Blir lite tårögd! =) Är så himla roligt att ha er, känns motigt emellan åt för mig med att åka, men när man kommer dit och träffar er så är det så himla roligt! Ni är så duktiga allihopa! Skitsnygga skor du hitta... kanske ska gå in och kika jag med... hahaha... Kram på dig!