onsdag 24 februari 2010

Tjejtjusaren


Ivar är en riktig tjejtjusare har det visat sig. Fast jag tror det är helt ofrivilligt.

För han är bara kär i Hanna.

Jag lämnade honom lite sent på lekis idag, vi tog oss en sovmorgon. När jag lämnade honom sa fröken lite finurligt att det frågats en del efter Ivar.. hi hi

Sen stod jag utanför "pysselrummet" där det satt ett helt gäng tjejer och ritade och pratade med varandra. Bland annat Hanna! Rätt som det är hör jag en av tjejerna säga "Agnes är kär i Ivar", varpå Agnes svarar "ja det är jag". Då säger Hanna "jag är oxå kär i Ivar"

Oj oj, hur ska han nu göra?

Men Ivar är nog inte så bekymrad, han är kär i Hanna och bara Hanna. Han anser att det räcker bra med en tjej, man behöver inte ha fler.

Ser ni, vilken kille va? Ingen player här inte!


Man kan inte annat än att känna sig lite stolt som mamma en sån här dag. !!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Sötnosen! Inte lätt att vara populär=) Men det är tur han håller sig till en...
Kram på Er!

Pia sa...

haha, emelie hon ser till att ha flera hon =) hon var/är tillsammans med en Oskar, men sen frågade en annan Oscar o en Hjalmar chans på henne. Hon tyckte det var lika bra att svar ja till båda, så nu har hon tre killar =)