torsdag 3 juli 2008

tidig morgon

Just nu sitter jag på jobbet, klockan är 06:28...
Jag vaknade så tidigt idag, har hållt på bytt sängar och flyttat runt i natt så jag har inte sovit så bra. det började med att Aron som potttränar kissade i sin säng, så han kom över till vår.
So far so good!!!
Men sen måste han fått nåt tok för sig för han började leka mitt i natten, i vår säng.
Så jag tog mitt pick o pack och flyttade in i Ivars säng. Det kanske gick en kvart sen lyckades han hitta på mig även där. Så skulle han gå och lägga sig i sin säng, men kom ju på att han kissat i den. Så han tog med snutte och tutte och lade sig med mig, i Ivars 80 säng... Där hade oxå Doris lyckats klämma sig ner.
Ja ni hör ju hur mycket sömn jag fick i natt, det var lika bra att gå upp och åke till jobbet.

Så nu sitter jag här med min kaffekopp, det enda som hörs är surret från fläktsystemet.
Tänk vad det kan vara skönt med total tystnad ibland.... bara jag, min kaffekopp och tidningen, jag brukar läsa den på internet, fast det är inte lika bra som när man kan bläddra själv...

Jag säger som jag alltid brukar göra den här tiden, ikväll ska jag lägga mig tidigt (fast sen blir det ju aldrig så ändå)

Inga kommentarer: