fredag 30 maj 2008

tentamensdag, varför inte examensdag??

Happ, då har man haft tenta idag då... inte så upplyftande kanske
Njae det gick väl sådär, det märks att sommaren är i antåg för jag har redan "slutat" skolan tydligen. Men va tusan, det går ju faktiskt att skriva omtenta oxå och nån gång ska väl vara den första för det...

Sen har jag åkt på sån där snytsnora... du vet när inte nässpray hjälper utan man får gå och snyta sig hela tiden för att slippa den där elvan under näsan.
Så himla irriterande, jag avskyr att snyta mig.

Snart ska jag hämta hem brorsorna bus från dagis. Tror vi ska ta en svängom till Sifferbo och hälsa på den tredje musketören i ligan, lilla O.
Hoppas det bjuds på nå go fika så slipper jag göra mellis... moster brukar ha det uppbullat i frysen.

Snart är det min käre makes födelsedag, om elva dagar för att vara exakt, vet ni vad han önskar sig då? En högtryckstvätt... hmm jag får nog sälja min slitna kropp på gatan då om jag ska luska fram pengar till det, för den här månaden är det armt i stugan.

Nähäpp, nu blire en snabb kaffe på altanen, bäst att njuta av de få lugna minuter man har kvar.

Ha det bra i sommarvärmen, och Linda (den jäveln) får ha så kul på KISS ikväll, jag är faktiskt inte alls avundsjuk... hoppas att dom inte kör Detroit Rock City...HA!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Det finns omtentor, men inga omfester. Lev livet!"

"Det kvittar hur mycket du pluggar, materialet du fått kommer inte på tentan."

Två citat om tentor som jag kände för nu...

Haha, det var en upplevelse att se gubbarna rocka loss.

O dom avslutade med Detroit Rock City!!! =P