fredag 2 maj 2008

bra musik, och min lillprins 2 år

Jag är nykär... i AnnaIhlis faktiskt. ....Eller snarare hennes röst.
ni som inte gjort det ännu, gå in och lyssna på hennes underbara stämma på

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=113292153

Imorgon smäller det, då fyller min lilla prins Aron 2 år...
Det här har ni säkert hört förr, men fan vad fort tiden går.
Jag får panik när jag tänker på att dom bara kommer bli äldre, tänk om man inte kommer minnas hur dom doftar i håret på nätterna, eller hur deras röster lät när dom var små...
Tänk om man inte kommer minnas hur det lät när dom sa mamma första gången, eller hur det känns när en liten liten hand håller ens finger medans små ögon tittar upp på en...
Snyft snyft...

Nu ska jag nog gå upp och snusa lite på honom innan jag blir allt för sentimental.. sen ska här slås in paket till lillprinsen.

kräm kräm

Inga kommentarer: