torsdag 13 januari 2011

Min födelsedag snart.....

Snart är det min födelsedag!
Känner mig som en gammal tant när jag säger det här, men jag tycker verkligen inte det är någon vidare idé att fira 29 år.. Det är inget speciellt med det liksom. Ett år från 30!
Både min mor och min syster har frågat vad jag önskar mig. Jag har faktiskt ingen aning.
Det är väl oxå himla tråkigt? Att man inte önskar sig nåt speciellt.... Trist!
Eller visst, jag önskar mig en massa saker, men om inte syrran eler mamma gått och blivit miljonärer på senare tid så känns det inte aktuellt!

Men okej om man skulle låtsas för en stund att dom var snuskigt rika och ville kasta sina pengar på mig så önskar jag mig följande:

- en resa till Maldiverna, gärna det hotellet som jag och Mia tittat på på nätet, det kostar ynka 525000 per person och vecka!

- En Mustang fastback -66 eller -67. Det funkar bra med en shelby oxå om det passar bättre. Den ska vara i tipptopp skick.

- En helrenovering av mitt kök, och då ska det vara prima prima vara...

- En åkgräsklippare som faktiskt fungerar

- En personlig tränare som är jättearg och läskig så jag inte vågar göra annat än träna (och NEJ Marcus, du får inte vara min personliga tränare, jäg är inte rädd för dig)

- Ett helt skoskåp fullt av conversekängor i alla färger som finns.

Ja det var väl lite av det som står på miljonärslistan... För övriga går det bra med en flaska rött och ett glatt humör.

Inga kommentarer: