tisdag 16 mars 2010

helt sjuuukt

I morse vaknade jag kl 05:05 med en konstig känsla i kroppen.
Mycket riktigt, tempen visade 38,2 graders feber.
Tyvärr var jag ju hemma förra veckan med magsjuka, så mitt lönekonto talade till mig och sa att det minsann var bäst för mig att jag pallrade mig upp och gick till jobbet ändå om jag hade tänkt mig att få ut nån lön den här månaden...

Sagt och gjort..... En ipren och en bilresa senare satt jag på jobbet, redo för rapport!
Dagen gick faktiskt rätt så bra trots allt, även om jag inte varit helt med i skallen.

Nu ska jag ta mig iväg på dansträning, känner att jag kommer missa så mycket annars. Men jag har tänkt mig att bara sitta bredvid, och eventuellt köra en omgång av varje dans.
Ikväll hägrar en mysig thekväll i soffan, framför desperate housewifes! Ska bli så skönt!

Inga kommentarer: