onsdag 15 juli 2009

en gräsänkas dag....

Ni kanske undrar vad en gräsänka som jag pysslar med hela dagarna?
Jo Det ska jag minsann berätta.....


Jag har långa bokorgier, läser timmar i sträck....
Dessa böcker är underbara förresten, även om de kanske klassas som tonårslitteratur.
Det skiter jag i!


Sen så äter jag, äter mat som jag vet inte skulle uppskattas av övriga familjen
som tex en god gryta med massor av oliver och starka korvar..


Eller, bara starka korvar med en smarrig sallad....mmm


Och så målar jag.... helt utan att vara stressad över att bli klar, jag kan ju låta färgen vara framme utan att någon får för sig att måla på tapeterna med den..
(skulle förresten verkligen behöva ett målarrum!!!)


Däremellan jobbar jag såklart,
och försöker sova...
och framförallt,....
saknar mina prinsar

3 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Vad fina tavlor du gör syrran!!Helt galet vad duktig du är att måla.
Måste förresten få den andra boken snart, läste till ett igår, lika spännande trots att jag ju faktiskt vet hur den slutar =)

karin sa...

Jätte fina tavlor du har gjort.

Liselott Forsberg sa...

Vad duktig d är på att måla Malin, så himla fint!!
Vem vet, kanske ber dig göra ett konstverk att förgylla min snart (förhoppningsvis) nymålade vardagsrumsvägg med :-)
Ta hand om dig!!
KRAM, KRAM!!