lördag 29 september 2007

premiär

Okej, jag vet! Den kanske inte ser mycket ut för världen just nu den här sidan! Men ge mig lite tid och den kommer bli helt fabulös!
Ska bara räkna ut hur man gör för att lägga in bilder och lite annat sånt där gojs som gör en blogg värd att läsa. Just nu har jag inte tid, för jag tänkte sjunka ner i soffan och njuta av ett gott glas vin och en bra film (jag hoppas den är bra i alla fall..)
Det har jag gjort mig förtjänt av anser jag, efter att ha rastat hunden i en och en halv timme idag och efter det rört ihop en butterkaka lite snabbt. Sen väntar ju faktiskt det där tvättberget på lite TLC, men det får nog vänta...som vanligt.
Jahapp, trevlig lördagkväll på alla er (ha ha, om det ens är en) som läser detta.

dagens visdomsord:
It is possible to store the mind with a million facts,
and still be uneducated. /Alec Bourne

2 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Här har du en trogen första läsare. Säg till om du ska ha hjälp med tvätthögen....såg den nämligen igår och den ser ut som att den snart ska få liv och attackera dig när du minst anar det =)

mamma sa...

Mamma kan inte hjälpa dig att reducera ditt tvättberg den här veckan eftersom jag är bortrest. Fast å andra sidan är ju tvättmaskinen tom bara "nån" lägger i tvätten i den.