torsdag 3 juni 2010

Blodomloppet!

Då var det avklarat.
Är rätt så nöjd, hade hoppats på att springa under halvtimmen, men klockan stannade på 30,51 istället. Nästa år då jävlar!!! Då ska klockan stanna på 25 minuter blankt!
Helt galet vad mycket folk det var, positivt för mig iofs eftersom jag vägrar stanna om nån ser mig. Nu var det ju folk överallt så det var omöjligt att vila lite i smyg!

Nu har jag tryckt i mig 3 glas saft, fick så ont i huvudet. Hade helt missat att vätskeladda. Som vanligt har jag mest druckit kaffe idag och det kändes minsann. Var sjukt törstig hela loppet! Det kan bero på värmen oxå. Nu väntar en intensiv jobbhelg för familjen Hellman. Mackan jobbar natt och jag eftermiddag, vilket betyder att vi ses i dörröppningen när vi åker eller kommer hem från jobbet. Inte så kul!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och slöa!

Inga kommentarer: